Je profiel

Uitleg over het forum
Plaats reactie
Congeniality
Site Admin
Berichten: 37
Lid geworden op: 16-01-2016 10:40

Je profiel

Bericht door Congeniality » 20-01-2016 21:35

In je profiel ('profile' bovenin het forum) kun je allerlei dingen naar eigen wens instellen. (Voorbeeldfoto's worden groter door er op te klikken)
Door ergens in een gesprek op je eigen naam te klikken, kun je zien hoe iemand anders jouw profiel ziet.

Avatar; feitelijk een profielfoto. Deze verschijnt bij elk bericht dat je plaatst, aan de linkerkant van je tekst. In dit blok staat ook het aantal berichten dat je gepost hebt op het forum.
De avatar kun je simpel plaatsen door op 'uploaden' te klikken in je profielbestand.

Tekst; In je profielbestand kun je vertellen wat je over jezelf kwijt wil. Op het plaatje zie je mijn profielfoto en de tekst die ik heb ingevuld.
Afbeelding


Onderschrift; Het onderschrift is de tekst die automatisch onder al je berichten verschijnt. Dit kan, om het in de stijl van dit forum te houden, bijvoorbeeld een stukje tekst uit een lied van Bouke zijn. Ik heb gekozen voor een quote; Music is love, Music is really love.
Afbeelding


Stijlen; In je profielbestand kun je ook de weergave van het forum instellen (Forumstijl). Bij iedereen kan dit dus anders zijn.
Op deze foto zie je dat ik gekozen heb voor een roze stijl. Er zijn diverse stijlen beschikbaar.

Afbeelding
Music is love
Music is really love

Plaats reactie